Do ukončení podpory Atassian Serveru zbývá 100 dní 10 hodin 20 minut 13 sekund Chci konzultaci

JIRA Service Management

JIRA Service Management je nástroj pro efektivní řízení servisních týmů kompatibilní s ITIL. JIRA Service Management poskytuje jednotný komunikační kanál pro zákazníky a jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky servisní podpory.

JIRA Service Management je nástroj pro efektivní řízení servisní podpory. Je postavený nad JIRA Core a využívá všech špičkových vlastností JIRA jako je snadná konfigurovatelnost, jednoduché uživatelské rozhraní, perfektní zabezpečení dat, atd.

Klíčové vlastnosti JIRA Service Management

Mezi klíčové vlastnosti JIRA Service Management patří

  • zjednodušené uživatelské rozhraní určené pro servisní týmy – fronty požadavků, SLA parametry, atd.
  • snadná přizpůsobitelnost na firemní procesy a plná kompatibilita s ITIL
  • zákaznický portál – jednotný komunikační kanál se zákazníky
  • nástroje na měření a vyhodnocení kvality poskytovaných služeb
  • napojení na konfigurační databázi CMDB/Asset management
  • napojení na JIRA Software – snadné propojení servisních a vývojových týmů
  • napojení na znalostní bázi, jejíž využití snižuje počet zadaných ticketů a zlevňuje podporu

Jak jsou řešeny licence?

Licence JIRA Service Management je založena na tzv. agentech. Agent je z pohledu licence uživatel JIRA, který může komunikovat a řešit úlohy zadané uživateli service desku.

Proč zakoupit licence u nás?

Nechte nákup a správu Atlassian licencí na nás. Je to bez starostí a získáte tak celou řadu výhod.

  • Výhodně vám poskytneme licence Jira Software, Jira Core, Jira Service Management, Confluence, Bitbucket, Hipchat a všech dalších Atlassian nástrojů.
  • Máme nejširší tým certifikovaných odborníků a expertů na Atlassian nástroje v České republice.
  • Získáte přístup k našim hlubokým technickým znalostem a zkušenostem, kterými disponujeme.
  • Poskytneme vám partnerské a věrnostní slevy na licence Atlassian.
  • Naši nabídku obdržíte v měně dle vaší preference (CZK, USD, EUR).
  • Splatnost naší faktury bude až 30 dní.
  • Sjednotíme datum obnovení pro všechny vaše licence.
  • V čas vás upozorníme na konec platnosti licence a doporučíme vhodný následující postup.
  • Zajistíme pro vás licence Atlassian aplikací i aplikací třetích stran.
  • Nákupem licencí u nás to nekončí – nabízíme také zajištění integrace nástrojů s vaším firemním software, postaráme se o provoz, hosting a poskytneme vám podporu v českém jazyce.
Zakoupili jste své licence přímo od Atlassian? Nevadí, rádi převezmeme správu licencí a všechny další nákupy do naší péče.
Kontaktujte nás! Rádi vám navrhneme nejvhodnější řešení a vytvoříme pro vás nabídku na míru.

 

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 725 761 338

Důvěřují nám tyto firmy

close

Přicházíme s

MoroSystems Orchestra!